کولر گازی ایستاده گری 55000 مدل T2’matic-H55H3 نمونه‌ای از تکنولوژی پیشرفته در زمینه سرمایشی و گرمایشی است که با طراحی منحصربه‌فرد ایستاده، این کولر گازی ابزاری عالی برای ایجاد محیطی خنک و دلپذیر در منازل و مکان‌های تجاری فراهم می‌کند.

چرا کولر گازی ایستاده گری 55000 مدل T2’matic-H55H3  را پیشنهاد میدهیم!

– ظرفیت: این کولر گازی با ظرفیت مناسبی برای تهویه هوای فضاهای بزرگ تا110  متر مربع مناسب است.

– کمپرسور اسکرال: از کمپرسور اسکرال استفاده می‌کند که باعث بهبود کارایی و کارکرد صحیح دستگاه می‌شود.

– کلاس انرژی B: با کلاس انرژی B، این کولر گازی نشان می‌دهد که مصرف انرژی آن بهینه و متعادل است.

– سطح صدا: با عملکرد کم صدا، این کولر گازی تضمین کننده آرامش و سکون در محیط است.

– نمایشگر LED: نمایشگر LED به کاربر امکان تنظیمات راحت‌تر و دقیق‌تر را می‌دهد.

– قدرت پرتاب باد: دارای قابلیت پرتاب باد با قدرت بالا در چهار جهت مختلف است که باعث توزیع بهتر هوا در اتاق می‌شود.

– حالت‌های خواب و توربو: حالت خواب برای تهویه هوای آرام و بهینه در شب و حالت توربو برای سریع‌ترین تهویه در زمان کوتاه فراهم می‌کند.

– سیستم روشن شدن مجدد خودکار: در صورت قطع برق، کولر گازی به طور خودکار بازگشت به تنظیمات قبلی و روشن شدن مجدد را انجام می‌دهد.

– ساعت و تایمر: قابلیت تنظیم زمانی برای روشن و خاموش شدن دستگاه با استفاده از ساعت و تایمر.

– سیستم عیب‌یابی خودکار و یخ‌زدایی هوشمند: مجهز به سیستم‌های هوشمند برای تشخیص خطاها و رفع خودکار آن‌ها، همچنین یخ‌زدایی هوشمند در مواقع مورد نیاز.

– گاز مصرفی: از نوع R410a استفاده می‌کند که به کارایی و بهره‌وری بهتر دستگاه کمک می‌کند.

ملاحظات فنی در انتخاب کولر گازی و اسپلیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند که برای بهره‌برداری بهینه از این دستگاه‌ها حائز اهمیت می‌باشند:

1. **طول لوله‌های رابط مسی:** حداکثر طول لوله‌های مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی در کولرهای گازی و اسپلیت بر اساس ظرفیت دستگاه می‌باشد که در محدوده 10 تا 50 متر واقع می‌شود. اگر فاصله بین پنل داخلی و بیرونی بیش از این محدوده باشد، ممکن است راندمان خنک‌کنندگی کاهش یابد. بنابراین، در صورت وجود فاصله بزرگ بین دو پنل، بهتر است با کارشناسان ما مشورت کنید.

2. **لوله کشی و کابل کشی پیشین:** اگر قبلاً لوله کشی و کابل کشی بین پنل داخلی و بیرونی بر اساس کولر اسپلیت معمولی یا اینورتر انجام شده است، قبل از خرید دستگاه جدید حتماً سایز و قطر دقیق لوله‌های مسی و همچنین طول مسیر لوله گذاری را به کارشناسان ما اعلام کنید تا بهترین کارایی از دستگاه جدید حاصل شود.

3. **تنظیم دمای کولر گازی یا اسپلیت:** به منظور کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بیشتر، توصیه می‌شود دمای دستگاه را در حدود 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. این کار باعث می‌شود کمپرسور به صورت متناوب خاموش و روشن نشود و در نتیجه هزینه‌های انرژی کاهش یابد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ایستاده گری مدل T2’matic-H55H3

دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور، 18 ماه گارانتی قطعات فنی و 10 سال خدمات پس از فروش از شرکت تهویه نیا می باشد.